fredag 7 februari 2014

Reklamera vin...

Joråsåatte....

Det finns faktiskt ODRICKBART vin...Än fast man absolut inte kan tro det. Till Anitas fest förra helgen hade jag köpt en pava vin som jag skulle sitta å sippa på.....Tji fick jag!! Nå så djävulskt vad dåligt vin!!! Har aldrig smakat sämre någonsin. Tror till och med att hembryggt vin är strået godare? Alla som fick provsmaka dyngan var helt överens = Riktigt rävgift!!

I alla fall var jag fullt övertygad om att jag skulle trava tillbaka te systembolaget med dyngan och klaga till mej en ny flaska :-) MEN.....det råkades trots den äckliga smaken drickas upp lite väl mycket ur buteljen tror jag. Hur mycket måste man egentligen ha kvar i förpackningen för att få reklamera???
Får helt enkelt behålla skiten!! Och om man mot förmodan skulle få nån riktigt otrevlig gäst nån gång kan jag ju bjuda på giftet....White Wine from Hell!!!


Sug å svälj ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar