torsdag 27 februari 2014

Nylackat :-)

Så där ja, då är man på banan igen! Jag har ju varit billös i två dagar, för bästa Mercan har varit å hälsat på herr Hellström. Så nu jämarn går alla dörrar att stänga i ordning...Och bucklor å skit är väck! schysst! Nu kan jag alltså behålla sötnosen ett par tusen mil till ;-)

Det är förresten inte bara bilen som mår bra. Nä, tack vare snällaste brorsan GUSTAV har datorn också blivit kry, till och med tangentbordet gick att skrämma igång...Jäklar va BRA!! Men, jag måste nog fundera på att ladda hem ett virusprogram INNAN jag börja SURFA iväg på andra sidor än blocket och aftonbladet...... :-)

 Burra hade självklart laddat upp finaste bakgrundsbilden åt mig också! 

Vilket kalasande det var borta hos 20-åringen igår!! Lisa hade fixat massor med gott fika, pajer, kycklingspett, sallad mm. Åsså en bamsestor tårta!!! Mums, tårta kan man inte få för mycket av...
 Supergoda tacopajer!
 Och en värsting tårta som vägde typ flera KG!!! Och ja, vi åt upp hele tårtan!

Men , varför luktade det så BRÄNT i morsans kåken??

 Nä, pojkar! Nu tar vi en kopp kaffe på det här :-))))))





2 kommentarer:

  1. Hej!
    Angående virusprogram kan jag rekommendera Microsofts egna "Microsoft Security Essentials" Det är gratis och är bara att ladda ner från deras webbplats för download!!
    Tycker det funkar bra och man behöver aldrig bry sig om att uppdatera m.m.
    Over and out :)

    SvaraRadera
  2. Kanon!! En få tacke för tipset :-) Ska genast kolla upp det. Hare bra Mats!!

    SvaraRadera