måndag 24 februari 2014

Ny vecka..

Tjo flöjt!! 

Då vare vecka igen då....Man kan ju inte klaga på att tiden går sakta i alla fall :-)

Slänger in några bilder från i Lördags istället. Det känns roligare än att säga att de ä Måndag! 

 Dukat och klart!
 Två spralliga kockar. Och duktiga sådana!! Jämarns vilken god mat dom här donnorna hade fixat :-)
Här har det bullats upp med ostfyllda biffar, (supergött) hasselbackspotatis å sist men inte minst kantarellsås....SUCCÉ!
Dags att inta middag, men det fattas några gäster på bilden ser jag. Och, jaaaaa! Det blev snaps till maten med....bland den sämsta jag provat :-) Eller föresten! Nu när jag tänker efter så var fördrinken ÄNNU SÄMRE!! Huvva, jag måste ha lagt av mig då det gäller att fixa goda drycker :-)

Mot kaffet!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar