onsdag 19 februari 2014

Idag slog det mig...

Idag slog det mig igen! (kommer på det nån gång då och då)..... att vi som jobbar inom vård och omsorg har alldeles FÖR DÅLIGT BETALT....Ja, det tål att upprepas igen och igen!
Men, jag hänger inte läpp för det. Nej! Lantislygdman har nämligen 4 trisslotter som ligger oskrapade på köksbänken, plus dagens lottokuponger som väntar på rättning....Bara att håva in storkovan då :-) Och får jag största vinsten kan jag ju alltid säga upp mig och börja jobba inom vården på frivillig basis. Typ åka omkring och vara sällskapsdam å sitta och dricka kaffe å sånt trevligt med gamlingarna. JAPP!! Så får det bli...
Vill farbror ha en semla till kaffet???

Idag är det två år sedan Göran gick bort. Usch, varför måste dom unga gå bort i förtid?
Göran och Rikard på fest hos oss tjejer i stan för typ 100 år sedan....Roliga minnen :-) Tror jag har lagt ut den här bilden förut. Men, den tål att ses många gånger ;-))))

Over and out från en trött kärring!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar