lördag 8 februari 2014

150 armhävningar!!

Ja jamensan!! Något ljushuvud har räknat ut att man gör sammanlagt ca 150 armhävningar under fredagens Cirkel-fys!! Och då antar jag att sitt-upsen blir ungefär lika många.....Inte undra på att jag har blivit så stark och vältränad sen jag började fysträna....Ha, ha, ha!! Njae, tyck jag blir bara svagare och svagare. Linda = spagettiarmar :-))))

Igår var det snudd på rekord i antalet deltagare också. 19 vuxna plus flera barn. KANON!!!! Måste bero på att Cirkel-fysen är så himlarns sköj!!!

Sen igår kväll blev det värsta bjudningen borta hos Katrin och Rickard. Där bjöds det in till After Work med massor av god mat och dryck. Trevligt värre :-)))) Nio vuxna och en drös med barn fick mumsa pajer, kött, pastasallad hembakt bröd mm mm.

Tack så mycket!!


Nu jäklar ska Länsman dra iväg på skidtävling på Skyttis!! Heja på mig själv :-))


Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar