onsdag 12 februari 2014

0.74 promille!

Ha, ha, ha! 

Det ska då finnas statistik på allting...Något smarthuvve ha fört statistik över hur hög promille unga Stockholmare har efter en helgkväll på krogen. Studien visade att genomsnittet för krogbesökarna var 0.74 promille :-) Det innebar att vi svenskar inte är mer berusade än andra européer en helgkväll...

Jag ska tusan göra en egen statistikundersökning som gäll ute på vischan efter en rejäl hemmafest. Då ska jag stå med drägern i högsta hugg när partyprissarna släntrar hem vid fem snåret på morgon!!

Annars då?

Jo, jag fördriver som bäst min lediga dag :-) Donar med lite utav varje bl a fixar jag storkok på matfronten, kan va bra att hitta i frysen. Sen funderar jag starkt på om jag ska ut och springa eller inte? Får väl se om andan faller på...
I söndags var det bästa klubbsnön för att göra snögubbar! Barnen va ute i flera timmar och byggde....Ja,  jag tyck det är lite småroligt själv a...
Jämarn!! Vilka schyssta rattar snögumman fick. Tänk att Linda Länsman knäcker extra som bröstkirurg :-) Idag ser jag att konstverken snart är ett minne blott....Gummans bröststorlek har sjunkit betydligt sen i Söndags.

Tingeling!! 






3 kommentarer:

  1. Men Linda den där testen gjorde vi för flera år sedan hemma hos dej med bra resultat!

    SvaraRadera
  2. HA, HA, HA!!! Jajamen....."fullt" godkänt kan man säga :-) Var det efter Sollefteå cruising??

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är värt att prova igen... men man måste nog välja rätt fest... De bli dåligt utslag på kaffebjudningar... Gör e efter en het sommardag när alla suttit i karantän nån vecka... då brukar det kunna bära iväg!! Rekommenderas ej efter en Åselehelg eller liknande, det kommer att ge ett missvisande resultat!! Hi hii, lycka till!! (hon som skrivit kommentaren vill inte ingå i testet)

    SvaraRadera