onsdag 8 januari 2014

Vräka godis...???

Är det vår, höst, regnperiod, eller vad tusan är det för årstid? Vinter kan det då INTE va! Det enda man vet är att julen absolut är slut! Skönt :-)

Idag har jag varit med bägge barnen till tandläkaren. Inga hål hade dom. Å man trodde ju inget annat heller....? De små livet äter ju i princip aldrig godis, kakor eller glass...och saft å dricka har dom väl knappt smakat nån gång ;-) Hö, hö, hö!! Annat är det med mig = Godis, dricka och saft har byggt upp denna kropp...

Igår satte jag upp nya gardiner i vardagsrummet:
Ikeas rosa gardiner fick det bli. Får väl se hur länge jag står ut med dom? Rokokosoffan däremot, har jag ett enormt tålamod med. Gillar den precis lika mycket nu som då jag ryckte in den på auktion för tre år sedan :-)
Hoppsan! Ser att ljusslingan fortfarande sitter kvar på renhornet. Måste åtgärdas idag.

Nä, nu måste jag väl börja gardinbytet i nästa rum...Fast jag skulle mycket hellre fortsätta att räkna på "mitt nya företag" :-)))))) Nu ni, äre värsta planen på G!!!

Tjillevippen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar