tisdag 7 januari 2014

Totalt glömt bort...

HA!!!! Jag hade totalt glömt bort att jag börjat spela på Lotto och Joker varje vecka.....he, he, he! Tänk om Lantislygdman går omkring och är miljonär så här utan att veta om det? Det har ju hunnit vara några dragningar sedan jag gick med. Måste logga in mig på den däringa Svenska spel sidan och kolla upp det där. Finfina lyckonummer hade jag valt ut också. Så det borde bli vinst...

Idag är det sista dagen på JULLOVET så idag försöker jag och barnen ha så tråkigt som möjligt så att dagen ska gå riktigt sakta....gäller att få ut så mycket ledig tid som möjligt :-)  Jag slavar på med gardinstrykning, tar både lång tid och är sketa-tråkigt! Tur att det finns kaffe att ta till då tristessen blir för stor.
Så nu får det bli KAFFE!

Skål då Bönder..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar