fredag 10 januari 2014

Solbergsbacken :-)

Jämarn va tiden går fort! Nu är det helg igen...och min ledighet sjunger på sista versen. Helsprättn vad länge jag har varit julledig :-) Men, då har jag ju snålat med föräldradagarna tidigare istället.

Fredag idag = Då är ni väl såååå sugna på CIRKEL-FYS? Alla hälsas välkomna till gympasalen kl 17.00 för lite gemensam svettning..

Nu till överskriften: Ni har väl sett att Solbergsbacken äntligen fått en ny ägare. En driftig sådan dessutom. Om jag fattat det hela rätt så är det ägaren till Restaurangbåten Poseidon som tagit över. Framöver kommer det att bli fullt ös där borta i Solberg ska ni se!! KUL att det händer saker :-)
Annons i gårdagens ÖA: Backen är öppen! Trubadur i Puben! Fina längdskidspår! Klåen vad jag blir sugen på att dra dit husvagnen :-)))) Undra om det är fullt på säsongsplatserna? Men, det blir nog inget av ändå.....det här jäkla varannan helgs jobbet förstör ju såna här roliga idéer...

Äh! Jag tröstar mig med mera KAFFE, skål!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar