måndag 20 januari 2014

Penisförlängning!

Angående att starta eget....Det här är inte första gången jag intresserar mig för ett företag som är till salu....För 3-4 år sedan svarade jag på en annons på blocket om en webbutik som va till salu. Såklart så stod det väldigt luddigt om vad butiken sålde för nåt, förutom att det var världens bästa affärsidé!!
Jag mig ett gott skratt när jag fick mailet där det stod att företaget sålde nån jäkla manick som skulle förlänga aggregatet på män som inte var riktigt nöjd med sin nuvarande storlek =Fågla tokskallar!!! Tro om nån köpte den affärsidén??? Än idag är det besökare som hittar till bloggen genom sökordet "penisförlängning"....HA, HA, HA!!

I alla fall är firman jag var och tittade på förra veckan av mycket seriösare slag! Funnits i typ 20 år. Fast i nutid dock med väldigt liten försäljning....Så den stora frågan är ju OM man kan få fart på maskineriet igen???? Jag har massor av idéer på nya produkter och rolig design, så att det passar bättre in på dagens marknad. MEN!!!! Jag är ingen försäljare.....för produktjäveln måste ju sälja också :-) Man kan inte bara tillverka å inte få tag i några kunder :-)))) Annars har det varit NICE med ytterligare ett företag i Skorped!!!


Ja, ja! Nu ska jag spåna vidare på affärsidéerna!

PUSS OCH KRAM ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar