tisdag 14 januari 2014

NEJ till vindkraftspark i Skorped?

Ingen vindkraftspark vid Stormyrberget! Vart det nu är nånstans....? Är det i Lännäs, där har det ju varit tal om vindkraftspark? Står i alla fall i dagens ÖA att Försvaret motsätter sig utbyggnad vid Stormyrberget i Skorped. Försvaret säger nej till etablering eftersom vindkraftverken riskerar att störa teknisk utrustning. SPÄNNANDE?? Kanske ligger det värsta hemliga databasen där upp på berget....

Vad jag säger nej till är -25.8 grader!! Burr, vad bilen blir trög en sån här dag. Blir ju liksom aldrig nån värme i den. Fast lustigt vad kallgaraget gör skillnad, där var det bara -12 grader i morse.

Då jag liks säger nej till olika saker säger jag NEJ till den där stora, feta, runda saken upp i himlen också som förstör min nattsömn.....FY tusan för fulla månar :-)

Men, jag säger då inte nej till en extra kopp kaffe. Det behövs idag på min första arbetsdag!


SKÅL då bönder :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar