måndag 13 januari 2014

Morning!

Då var det måndag igen...Trevligt? Njae...Själv ska jag gå och gruva mig hela dagen för att börja arbeta imorgon. Man ska då aldrig ta ledigt nå länge. Ju längre man är hemma desto drygare känns det att starta upp igen. MEN! Man vet att efter några timmar på jobbet är allt som vanligt igen...trava i samma gamla hjulspår runt, runt, runt :-)

Men, hör ni! Tusan vad skoj det var att få ta premiär-åket på längdskidorna igår. Och jag var inte ensam om att vilja röra på fläsket. Inte mindre än 11 personer såg jag i skidspåret under tiden jag kämpade på. 6.5 km blev det för mig, å det gick bara fint de. Fast då gick ju jag hem i tid från "födelsedagskalaset" hos syrran på Lördagskvällen. Det var väl därför jag hade sån energi till skidåkning på Söndagen...
Kolla in: En äkta "LÄNSMAN"!  Annica bjöd på godaste drinken i Lördags. Vad lääääänge sen man smarrade en sån. Gött som tusan, åsså en flamingo som drinkgarnityr. Kan inte bli bättre?

Bilder från gårdagens skidåkning:
 Tranatjärna är ju perfekt för skidåkning. Bra initiativ alla ni som jobbat med spåret!!
 Nova på väg att ta ett varv till. Hon kämpade på bra och fick ihop 2.5km!!
 Heja på!!

Jag blir SÅ sugen på att åka en sväng idag med. Synd bara att temperaturen ute just nu står på 18.9! Blir lite väl kallt om kinderna, men man kan ju åka en liten sväng, och kanske blir det lite mildare fram på dagen? 

Nu mot tvättberget :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar