lördag 18 januari 2014

Laddar!!

Tjo ho! 

Idag laddar vi för 30-årsfest!! Det ska bli sköj :-) Å vilken tur att jag har en uppsjö av komptimmar så jag kan ta ledigt och vara med på festen!....Åker mot staden redan i eftermiddag för att göra några ärenden och sen blir det ilfart mot BJÄSTA!!!

I brist på skidåkning igår for jag ut och travade runt en timme innan jag skulle börja jobba. Fotade lite efter vägen:

 Här nere på åkern sprang fyra rådjur förbi
Och här har ni Prästgården!! Som nu finns ute till försäljning...kom å köp!! Annons finns på nätet = Hemnet. Man blir nästan lite sugen själv. Tänk att få inreda dessa gigantiska rum :-)))) Vilken dröm, å vad mycket gardiner man skulle måste skaffa....Prislappen är ynkliga 350 000kr.
 Kyrkan
 Hos syrran lyser solen bara över taket

Och vips var jag hemma igen. Vilken härlig dag det var, fast lite kallt om kinderna förstås!

Sug å svälj!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar