onsdag 15 januari 2014

Känns BRA!

Känns rätt så bra att jag har en orättad lotto kupong som ligger och väntar.....Tror jag suger på karamellen tills i morgon innan jag rättar. I lördagens dragning hade jag 0 rätt, så det kan bara bli bättre!! Änte rena rama storkovan i vinstpotten också?? Massor av miljoner direkt till mig :-)

Blev så sur över att det snöade idag. Jag hade ju tänkt åka skidor..Morr!!  Fick bli en promenad istället.
 Grått å mulet!
På väg in mot byn
Tänk om det ändå va Persans jag var på väg till....men tyvärr, så roligt var det inte. Utan min ändstation var Servicehuset. APT med jobbet stod på schemat. Fast det gick ju för sig det med :-)

Nu mot nya äventyr
sweet dreams..

Ps. Grattis till ANNIE som blivit farmor för tredje gången. KUL!!! Grattis till föräldrarna Maria och Mattias också såklart!! Jag har sett det lilla underverket på bild med. Supersöt. Facebook är inte så dumt ibland!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar