torsdag 30 januari 2014

Hopp om liv...

Tjo ho!

Nu jämarn är det hopp om liv i huset igen :-))) Igår eftermiddag kvicknade Nova äntligen till. Hon beställde på stekt korv och åt upp tre skivor, å sen klev hon upp ur soffan för typ första gången sen i lördags och hämtade några leksaker å började leka....ÄNTLIGEN!! Vilken skillnad mot då hon låg på köksgolvet och skrek att magsjukan skulle döda henne...

Men, det blir en vab dag idag ändå. Hon måste få återhämta sig ordentligt. Oscar däremot åkte iväg till skolan i morse. Skönt att återgå till ett liv igen. Känns som jag kvävs här inne i huset....Idag måste jag ut med sparken en sväng för att få nån luft!

Annars då?

* Jo, jag är himla nyfiken på hur många spekulanter som var och spejade in prästgården på visningen igår kväll???? Har hört ryktas om att det finns massor av intressenter både från när och fjärran. Hoppas för bövelen att det blir nån som ska bo här i alla fall som rycker in det......och JA!!! Jag är jäkligt avundsjuk på den som köper det :-) Jag vill inreda det där huset!

* Och jämarns!! Vad enkelt det blev med matsedeln den här veckan....Vi har ätit typ ingenting sen i Lördags. Matsedeln för veckan har varit några piggelin (till jag och Oscar. Nova har inte ens fått i sig glass) ett par falukorvs skivor och en halv liter buljong....Mumsigt värre!

* Idag säger vi GRATTIS till Tomas Hellholm som drar till och fyller 30 år!

* Sen fyller även min kollega Johanna Hellström år idag. GRATTIS!

Tjo å tjim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar