fredag 17 januari 2014

Egen företagare??

Wiiihooo!! 

Igår kväll gjorde jag nått riktigt spännande!!! Jag var och tittade på ett företag som är till salu :-) Så kanske dröjer det inte så länge förrän jag kan presentera mig som "L. Lygdman = Egen företagare". Fast jag får nog ta ett snack med Sidensjö Sparbank först, för dom måste också vara med på ett litet hörn tror jag?  He, he, he!! Ja, den som lever får se hur det blir med den saken?

Ja ha, annars då?

Jag är så sugen på att dra en sväng i skidspåret, med det är ju så fågla kallt! -20.2 grader känns lite för burrigt. Man frö väl näsan av sig om man ger sig iväg ut. Jag stannar inomhus med en kaffekopp istället.

Nu säger vi  GRATTIS till KRISTINA som fyller 30 år! 
Vi träffas imorgon kväll :-)
 Här är Kristina och compani på födelsedagsfest hos mig i somras


IDAG ÄR DET FREDAG!!! 
När jag blir VD på mitt eget företag ska det vara förbjudet att jobba fredagar.....och förresten det blir förbjudet att jobba på helger och julafton med :-) :-) :-) 

Tjingeling!


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar