tisdag 28 januari 2014

Döden, döden!!!

Skitt!! 

Man är aldrig så nära döden nån gång som då man har magsjuka......I lördags slog värsta magsjukan till mot stackars Nova, och på Söndag drog det igång för Oscar, och SÅKLART blev det min tur igår. Fy satan, vilken hemsk sjuka!! Jag har inte beställt på nån jävla bantningskur....nu blir det -2kg minst tack vare denna djävulsksjuka!! Usch å fy.....Jag och barnen låg som nå hösäckar i soffan hela dagen.

Idag känner jag mig lite bättre i alla fall. Värre är det för Nova. Hon är jättedålig, spydde flera gånger i natt med. Får inte behålla nånting av den lilla vätska hon får i sig. Vi har legat hela natten nere i vardagsrummet. Hon på golvet och jag på soffan. Var liksom inte lönt att försöka gå upp. Jag måste blanda ihop nån vätskeersättning och ge henne. Men, det brukar inte vara så populärt, med såna drycker :-(

Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar