onsdag 22 januari 2014

Det duggar tätt :-))

Yippie!! 

Det duggar tätt med inbjudningar till roliga fester :-)) Lördagen den 1 februari är det dax för FÖDELSEDAGS-PARTY på Bygdegården igen...Låter ju superkul, och med liveband som spelar under kvällen! Kanoners! Bara ett problem = Jag jobbar såklart..... Nytt jobb sökes!! Öppen för alla förslag :-)))

Men, med min uppsjö av semesterdagar ska jag väl kunna fixa till mig lite ledigt!

Idag blev min springrunda 5 km, å det gick mycket bättre än förra gången. Vilken jäkla tur att det går gött ibland med. Annars skulle man ju tröttna på att ränna runt som ett tok :-)

Här kommer lite bilder från här om dagen då jag var ute på prommis:
 Förbi Kåkstan
 Och ner till Vika. Burr!!
 Under järnvägsbron

Och tillslut uppför backen tillbaka mot byn igen

Nu ska jag surfa iväg och kolla upp hur det är ställt med mina semesterdagar. BLIR det nån fest för Länsman eller?


Tjo å tjim!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar