lördag 4 januari 2014

40-ÅRSFEST!! Jämarns. vad det duggar tätt med festligheter numera....knappt har krutröken lagt sig efter nyårsfirandet så är det dax för fest igen!!! Ikväll ska en 40 åring firas på Bygdegården. SKOJ!!! Enda smolken i glädjebägaren är att Nova verka ha fått den hemska magokomman som cirkulerat här den sista tiden. Min älskling fick lov att åka hem ifrån cirkelfysen pga magsmärtor, å hela natten har stackars jäntan skrikigt över magsmärta!! Va faen är det för mysko sjukdom?? Smolk i bägaren nummero två är att Linda Länsman verka ha fått tillbaka ryggvärken som jag hade för två år sedan....är totalt obrukbar :-( Fick hjälp av pojken för att kränga på mig byxorna imorse! Hoppas jag kvicknar till under dagen. Annars återstår bara ett val = TA TILL FLASKAN....är nog enda "medicin" som bit på ryggjäveln! Nu blir det prinsessfilm med min stackars sjukling :-( HÖRES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar