söndag 5 januari 2014

Bildbevis..

Tjo ho!

Här kommer lite blandade bilder från Fredriks 40 års fest:
 Ett gäng öldrickande killar!
Monica hade fixat massor av godsaker. Tacopajer med goda tillbehör och senare på kvällen blev det kaffe och tårtor! Högsta betyg!
Fin present...den där mörka statyn :-) Den kommer nog att pryda sin plats i bokhyllan? Vår familj uppvaktade med presentkort på STATION och en liten smått å gott korg.
 Jag....medans jag fortfarande hade en rosa halsduk i min ägo!
 Ingrid och Gösta var då väldans överens när dom pratade "Hägglunds"
 Två sötnosar håller på att förbereda inför musikspelningen :-)
En sån häringa musikanläggning skulle jag också vilja ha! Fågeln va kul att få sitta å mixa ihop värsta bästa låtarna. Enda tråkiga med att vara DJ är väl att man måste spela det som alla fylltrattar vill lyssna på...
Rökpaus.... Killen i mitten var väldans MUSIKALISK. Han kunde dra loss på munspel han!
Och vad hittelitt att det fanns ett munspel i "smått och gott korgen" som vi gav bort. Här spelas det en liten trudilutt till "födelsedagsbarnet"
Jahapp! Det var hit min rosa halsduk tog vägen.....Tro om den sitt kvar där uppe på huvve än?? Jag saknar den...
40-åringen!!!
Mercedes-töntarna har sammanträde..

TACK än en gång för en trevlig kväll! Jag blev till och med mycket bättre i ryggen efter festen. Kan det va buggningen som gjorde susen för ryggvärken??

Å det allra bästa med hela kvällen var att när vi sent omsider travade iväg hemåt, kom av en händelse Aina körande förbi (kl tre på natten) så jag fick åka sista biten hem!!! TACKAR :-)

Nu mot hockeymatchen!

Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar