onsdag 4 december 2013

Provspringning!

Så där ja!! Nu har jag varit ute och provsprungit. Det är en hel månad sen sist.....Idag for jag fyra kilometer och det gick bara finfint! Men, det kändes bra förra gången med. Tills dagen efter, då blev det ont som tusan. HOPPAS att det går vägen den här gången nu då. Det är ju SÅ KUL att springa??

Nu en liten bild på Nova när hon mumsar sockervadd som hon köpte på Julmarknaden i Lördags. Malins sockervadd var väldigt populär bland dom yngre besökarna :-)
 
Annars då? Jo, jag upptäckte att jag "glömt" två ryamattor ute på altantrappan. Bärgade in dom igår. Vägde minst 100kg styck!!! La dom inne matrummet på tork, vilket gjorde att det ha blivit en mindre sjö därinne....och min fina vita rya som ligger under matgruppen har dragit åt sig en hel del vatten av dom blöta! Morr!!! Tar väl flera veckor innan matt-asen torkar?

Nu ska jag försöka leta åt mitt goda recept på syltgrottor. Vars klåen har det tagit vägen?? Man har ju recepten på samma plats jämnt....

På Julmarknaden fanns det smarriga syltgrottor att köpa :-)))

Tjoflöjt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar