fredag 27 december 2013

Nicklas Nyberg...

Intressant intervju med Nicklas Nyberg i dagens ÖA.... :-)

Hittade föresten flera likheter mellan mej själv och storfräsaren:

# Ingen av oss har kalvsylta och rödbetor i kylskåpet, men däremot massor av SAFT!! Saft är ett väldigt viktigt födoämne.

# Bägge kör mercedes.....(viktig punkt). kanske till och med samma modell och årgång??

# Impulsköp!! Nicklas senaste impulsköp = Folkets Park....Mitt senaste = En pälsväst....Tror att den däringa folkparken är mer användbar än min sketna fuskpäls :-)
'
SYND att här upphör likheterna, jag hade gärna sett att jag hade liknande företagsanda!!! Jag har i och för sig MASSOR av affärsidéer....men....det blir liksom inget mer än idéer :-) Mitt nuvarande påhitt är faktiskt mitt bästa hittills!! Kanske man ska ta å slå Herr Nyberg en signal och få sig en företagspartner...Japp, så får det bli :-))))))


Tjo å tjim!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar