tisdag 10 december 2013

Förbannat!!!!!

Förbenat!! Vad förbannad jag fick bli på mig själv igår kväll! Man kan säja att en hel veckas eller kanske en hel månads svordomar är förbrukade för min del.....Idioten = Jag, skulle vara effektiv och därför bar jag båda barnens pepparkakshus samtidigt när dom skulle flyttas upp till allrummet. Kunde ju bara sluta på ett sätt! Jag lyckades tappa Oscars fina hus i trappan. Blev bara smulor av hele huset....KUK!!
 Jodå.....Mamsen ökade säkert en hel del i popularitet igår kväll :-)))
 Här är finare bilder. I Söndags hade vi myskväll med pyntning av pepparkakshusen...

Jättefina hus blev det!!
 
Men....tur man ä rustad! Av en händelse hade jag en pepparkaksdeg på lut i kylen. Snabbt som ögat hjälptes jag och Oscar åt att göra ett nytt hus. Så ikväll ska jag limma ihop delarna till det nya huset. Så snart är det kraschade huset ett minne blott :-))))
 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar