onsdag 6 november 2013

Spackla...

Tjolahopp!!

Vilken tur att jag var ledig igår och även idag, nu när Nova har så ont i magen. Får väl se under dagen hur hon mår. Det verkar liksom gå i vågor....

Igår kväll fick jag ett samtal av en barndomskamrat som tipsade mig om att prova att ta bort mjölkprodukter ett tag och kolla om det blir bättre. Det hade jag inte alls tänkt på....Hon är ju inte dålig i magen på nå vis, bara klagar att det gör ont. Jag googlade lite och man kan vara mer eller mindre känslig mot mjölkprodukter....så kanske får Nova så här ont om hon ätit mycket av den varan en period??? Det kan gå en vecka eller mer utan att hon klagar och sen blir det ont i flera dagar....

Ja, jag ska då testa i alla fall. ALLT är värt att prova! Huvva, det är så synd om barnen när dom inte mår bra!!
Å annars fortsätter jag slaveriet på övervåningen. Igår började jag spackla, men otur nog tog spacklet slut efter ett par timmar.....he, he, he!! Då fick jag leka restaurang med Nova istället. Mycket roligare.
Det här är rummet som "gammalt tebaks kallades för saln". Kommer att bli ett perfekt allrum till barnen. Nu måste jag bara bestämma vilka tapeter man ska sätta upp? Å det är ju ett roligt uppdrag :-)

Nu ska jag invänta sjuklingen....hon verka ha tagit sovmorgon idag med, hon är då himlarns trött min prinsessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar