tisdag 12 november 2013

Sjukstuga...

Hej å hå!

Nu har en av undulaterna gått å blive sjuk.....Eller sjuk va väl kanske att ta i! Den verkar ha fått lite kvalster på näbben. Så igår blev det till att älga iväg till Reginas Zoo hörna, jag trodde liksom att det bara va att köpa lite medicin ja....men, så enkelt var det inte. Man "gatt" ju ha själva "spärn" med sig för en veterinär måste skriva ut ett recept. Så nu måste jag ringa och boka tid idag....

Så stadsresan blev i princip i onödan. Förutom att vi kunde bränna över Bredbyn hem och gå in på Nordemans Jern och låna hem en stor hög med tapetprover. KUL!!! Jäklar vad mycket snyggt det finns. Synd bara att jag och barnen inte verkar vara helt överens när det gäller tapetsmak :-)

Nu lite mera Sollefteåbilder:

Härligt att få sitta loungen på hotellet i bara morgorock å dricka drink....Synd bara att min va så gröndjävulskt nåk att jag fick lov att lämna dyngan :-) Hörde dock att nån annan i sällskapet förbarmat sig över min grogg senare...
 Fattar mig inte på kameran. Titt som tätt blir bilderna kritvita!!
 Den här kryckan skulle jag ha behövt på Söndan.....
 Slamskäringer!!!
 Åh! Vips så blev det dags för Refreshments uppträdande. Här tar sig en bandmedlemmarna sig en liten slurk :-)
 Puss å kram!!!

Den här väldigt låååååånga killen hade så ont i halsen så han hade sångförbud....Morsan däremot fick sjunga hur mycket som helst.

Nu mot kaffet. SKÅL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar