onsdag 6 november 2013

Premiärspringning!

Yes!!!

Idag har jag provat och springa för första gången sedan jag var till Sjukgymnasten. 4 kilometer! Jämarn, vad roligt det var att kunna springa så fort man kan utan att ha ont någonstans.....det enda som stoppar en är att man är för otränad och blir trött :-) Nu gäller det att hålla sig och träna som den där PG rekommenderade. Alltså springa ca 30 minuter och sedan vila i hela tre dagar innan nästa pass. Fast när jag tänker efter så kommer jag att bryta mot regeln redan den här första veckan. Det är ju cirkelträning på fredag å den vill jag absolut inte missa. Har missat typ två, tre gånger i rad....

Imorgon blir det en VAB dag. Nova klagar fortfarande över magen så hon få va hemma och ta det lugnt. Nu har jag laddat upp med mjölkfria produkter, får väl se om hon tyck det ä nå gott??

Nu vräka sig framför tvn och kolla om det finns nått sevärt så här på onsdagskvällen :-)

Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar