måndag 11 november 2013

Kanonhelg!!!!!

Helsprättn!! Vilken superkul helg det blev på Hallstaberget! Trevligt sällskap, god mat och dryck, mycket tjo å tjim och massor med skratt -))))))
Vi hann inte lägre än till Lännäs så skulle champagnen korkas upp!!

Å vad överraskad jag blev när vi kom fram till Nipan för att äta lunch. Då dök mina ungdomskamrater Anna och Monica med respektive upp!!! Hur kul som helst :-)
Här proppar vi i oss av Nipans lunchbuffé. På den restaurangen finns ju hur mycket gott som helst. Å det var bäst att äta mycket.....för middagen på hotellet serverades först halv nio på kvällen :-)
Fnittriga hotellgäster som delar säng!!! Vi hann knappt in på rummet så hade vi svidat om till spabadet...
Annica och Mats blandar 13 GODA drinkar innan badet. Kan meddela att dessa drinkar var mycket smarrigare än dom vi köpte nere i baren nån timme senare :-)

Nu när jag tittar på alla bilder som blev tagna under Lördagen förstår jag varför man mådde som en räv igår......Tror det är drycker i farten på tametusan varenda bild som är knäppt :-)

Fortsättning på denna otroligt roliga helg följer lite senare, nu måste jag göra nån nytta.

Å föresten!! FÖRLÅT Allan.....Det var jag och Monica som ringde och störde dig på Lördagsnatten...Vad klok du var som inte svarade :-) Vi ville ju så gärna berätta att din hyresvärd och grannen Tina var ute på vift uppe på Hallsta!

Gooood bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar