lördag 23 november 2013

Grannar som heter duga!!!

Tjo ho!!

Oj, oj, oj, vilken fest vi blev bjudna på igår kväll/natt!! Våra grannar ifrån Norge är här över helgen och bjöd in oss på middag. Tyvärr jobbade jag till 22, men jag slank in när jag slutade. Å det gick ju bra det med...Det var föresten två till som också dök upp då. Arve och Lill dukade upp värsta godaste buffén! Havets läckerheter med räkor, lax i olika former, röror, hembakat bröd mm. JÄMARN!! Så gott det var att mumsa på kvällskvisten, åsså vitt vin till såklart!!

Vi hade en supertrevlig kväll som räckte ända in på småtimmarna....klockan blev kvart i fem innan Länsman hoppade i säng! Tur det var nära hem, bara att knalla över gräsmattan :-)

Lantislygdman omsvidad efter kvällsjobbet och redo för fest! Mot trevliga grannar!!
 
Och nu gott folk!! Nu har "vi" (jag säjer vi fast det inte alls är jag som ä hjärnan bakom idén)  bästa ROLIGASTE grejen på G....Håll bara ut tills våren, så får ni se!!!! Vad mycket bra saker man kommer på sent på kvällarna :-)))))

Jahapp! Då var det ny dag och nya tag. Och för oss fortsätter slaveriet med tapeterna. KUL!!
 Den här väggen bör man väl hinna idag???
 Jag är SÅ nöjd med resultatet hittills..... Visar upp det färdiga resultatet alldeles snart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar