lördag 16 november 2013

Billigt men ändå dyrt....

Tjo ho!!

Nu måste jag berömma Reginas Veterinärklinik också. Förut har jag ju skrutit om hur schyssta dom är på zoohörnan! Så behöver ni hjälp med era djur åk till REGINAS!!! Väldigt trevlig och kunnig personal :-)))
Här är lilla Vitis inne på undersökning. Kalaset kostade 200 kronor, jättebilligt tycker jag. Vi var ju där länge och väl. Efteråt fick vi åka iväg till Apoteket och hämta ut medicinen á 180kr. Därav överskriften på detta inlägg....Jag tyck det blev superbilligt!! Men, med tanke på att en undulatkrake kostar 300 kr att köpa så gick man egentligen back 80 spänn.... Hade alltså varit bästa affären att slängt Vitis på grillen å äti upp han te middag och sedan köpt en ny spär!!!! Mums, vad gott det skulle ha blive, och för åttio kronorna som jag gick plus kunde jag ha köpt nå billigt vin på systemet och sköljt ner fågeln med....."fågeln" vad dum jag var som inte tänkte på det först :-))
 
Nu kära vänner:
 
ÅRETS JULTIDNINGAR HAR KOMMIT!! Oscar kommer snart och levererar, så va beredd med plånkan där ute..
 
Nu mot slipning av fönster!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar