tisdag 5 november 2013

Anders Borg har KLIPPT SIG!!

Hej å hå!

Finansminister Anders Borg har gått å klippt sig....INTE för att jag bryr mig det minsta om det....Men, media tycker att det är värsta nyheten. Hans långa hästsvans är alltså ett minne blott, och nu sprättar han omkring i en korthårig frisyr. Vad lite schampo det ska gå åt nu då, kanske var det ett ekonomiskt beslut???
 Visst blev han snögg??? Korthåriga killar är ju alltid att föredra :-)))) Fattas bara nya brillor på Herr Borg så blir han riktigt hott ;-)

Annars då?

Jo, Nova bekymmer med magont fortsätter. Hon har ju varit bra ett tag tycker jag, men sedan förra veckan har hon börjat klaga igen och igår eftermiddag ringde dom från skolan och sa att hon hade så ont!! Stackars jänta....Å inte kunde jag hämta henne på en gång heller, utan klockan blev fyra innan jag var på plats.

Idag fick hon va hemma från skolan, så får jag se hur hon känner sig. Än har hon då inte synts till, Sömntutan.

Morsan i huset ä då uppe i alla fall, med kaffekoppen i högsta hugg!

Skål på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar