onsdag 20 november 2013

Å GÅ DÅLIGT! Men, herrege, vad det går rakt dåligt.....eftersom jag är hemma med en sjuk Nova tänkte jag dra igång lite kakbakning, för å ha nån sysselsättning. Hittade ett recept som bara var i viktangivelse. Äh, jag gjorde på en höft bara, brukar ju alltid funka! Men, inte nu....kakorna flöt ut på plåten till värsta missfostren, å en del blev brända och några likbleka. Sen när jag skulle ta ut fulingarna ur ugnen hade jag glömt att ta fram ett underlägg, så medans jag höll i plåten försökte jag att sträcka mig upp i skåpen och då rev jag ner en stor skärbräda som landade mitt över kakorna....mos av hela helvettet!! Å sist men inte minst....Det som blev kvar av kakorna va helt oätligt!! Nåkt så bort i vette!!! Annars bruka ju misslyckade kakor också smaka gott, men inte dom här....Ut på kasn med hela dyngan!! Å annars då? Jo, Nova har fortfarande ont ont i magen, men imorgon ska vi få komma till läkaren! Tack å hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar