lördag 19 oktober 2013

Vilken kille!!

Tusan!! Vilken trevlig och duktig snubbe den där PG var. Värt alltihopa att gå till en privat sjukgymnast! Å resultatet av besöket blev totalt träningsförbud tillsvidare....Så nu får jag väl ägna mej åt tv tittande och öldrickning istället :-)

Jag hann bara lägga mig på britsen så hade han konstaterat att ett knä va alldeles varmt och även svullet! Inflammation i knäet och utför benet. Det ä därför det skurit som knivar. Och mitt skadade fotbollsknä ha blivit sämre och sämre eftersom jag sprungit sen i Augusti utan att kunna stretcha ut lårmuskeln, så den har helt enkelt blivit för kort och då trycks knäskålen ner, den får liksom mindre plats och skaver. Han trodde inte att menisken skadad men, att det fanns taggighet....Sen fick jag prova akupunktur för första gången. Det skulle förbättra läkningsprocessen.

Så nu har jag ett digert träningsprogram att göra framöver. Jäklar!! Snart ä jag på banan igen ;-)

Mitt råd till er: Har ni problem som kräver sjukgymnast slå en signal till GP Idrott och Hälsa!! Han får högsta betyg :-)))))

Nu ska ni få höra ett riktigt fult svärord, som vi ska börja med just nu:

TAPETSERA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar