lördag 5 oktober 2013

SLÖFOCKAR!!!!

Åh!! Vad roligt det är med elaka lappar i tvättstugor..... :-) Man får sig ett gott skratt alldeles gratis när man ska tvätta :-) Tack för det!
 Ja, här står ju klart å tydligt att man ska städa efter sig...
Och här står det: Städa efter er och hör sen!! Slöfockar!!!
 
Ha, ha, ha!! SÅ KUL....och jodåååå! Jag städade noggrant efter att jag tvättat klart :-)))
 
 
Jämarns vad härligt att va ledig i två dagar!! Lediga helgen startade med ett hårt Cirkelträningspass igår kväll. Hinner precis hem och byta om när jag jobbar till halv fem. Vi var 13 tappra deltagare som tog ut oss till MAX!! Jag rakt känn hur stora muskler jag fått :-)))
 
Sen igår kväll fick vi trevliga gäster som uppvaktade mig på 40-årsdagen! TACK så mycket!!!
 
Nu alla bönder å drönare... är det dax att fortsätta med spacklingen,
 
Sug å svälj,
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar