onsdag 23 oktober 2013

SSK framtid!

Tjo å tjim!

Igår kväll var det möte med Sportklubbens framtidsgrupp. Ett intressant och roligt jobb! Vi har alltid god stämning i gruppen och igår fick vi skratta extra mycket!

Och att det finns en FRAMTID i Skorped det är vi helt säkra på!! Barnfamiljer flyttar in, barn föds å barn tillverkas...och årets Skidtränings säsong verkar bli succé!! Över 20 barn kom på första inskrivningskvällen. Sen har jag till och med hört ryktas om att det finns planer på att dra ihop ett damlag i fotboll här i Skörpe :-) Hoppas verkligen att det är SANT! Det skulle ju va för himlarns skoj! Go for it tjejer :-))))
Fanns det inte ett damlag här i Skorped för typ 1000 år sedan?? Jag tycks ha sett ett foto någonstans där ett gäng rekorddeliga fotbollsbrudar finns med. Ja, även min mor fanns med i laget :-) Har jag rätt?? Men, vilka fler var det och vart har jag sett kortet?

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar