måndag 21 oktober 2013

Dax för Hallstaberget igen!!

He, he, he!!

Nu är det inte så många veckor kvar tills jag ska på Hallstaberget och förlusta mig igen. Faen, va schösst det är att fylla 40! Uppvaktningen räck ju hur länge som helst :-) Bo på hotell, äta och dricka gott, åsså Refreshments (stavning?) som spelar. JÄKLAR vad roligt vi ska ha. Har hört ryktas om att det är 12-13 pers som ska med på denna färd...tyvärr vet jag inte riktigt vilka andra som ska med, men jag har mina små aningar :-)
Det svänger!!
 
Värst blir väl att hitta nå snygga kläder att rusta på sig? Får ta itu med det nu på en gång. Jag surfar in på www.zalando.se
 
 
Hejsvejs,
 

2 kommentarer:

  1. aaaaa, du kan inte gissa vilka som ska vä !!! :-D

    SvaraRadera
  2. Jooråsåatte.....de ä´n Artur Edlund såklart, också kömma väl den däringa Sjöstrand, Ja du vet han som ä så himlarns snögg!!

    SvaraRadera