lördag 21 september 2013

Vilken pangkväll !!!!

Jösses, vad rolet vi hade i Sollefteå! Vi hann med både shopping, bad, god mat och dryck, underhållning å sist men inte minst nattklubb till sista man....

Hallstaberget har verkligen blivit fint efter renoveringen. Och jag har sån tur att jag ska få åka dit en gång till i November å förlusta mig. Då blir det show med Refreschments! Härliga tider :-)))
Denna snygging fick jag direkt då jag satt mig i bilen igår och vi skulle åka iväg. En jättefin kylbag...och ni ser ju själva vad som står på den :-)
Och när jag öppnade godingen fick jag en sån här trevlig överraskning!
 Efter att ha gjort Sollefteå ett par timmar for vi upp på hotellet och så här ser det ut i lobbyn. Snyggt!
Här slinker det ner liten fördrink innan vi ska gå ner till restaurangen och dricka kaffe å äta prinsesstårta.  När man har bokat födelsedagspaketet ingår det såna godsaker :-)))
 Regnet har lämnat Sollefteå och solen tittade fram. Vilken otrolig utsikt det är från Hallstaberget!

Å här har vi hittat ner till Spaat. Det var precis så HÄRLIGT som jag trodde. Men.....jag "glömde" att prova isvaken, vilken jäkla tur att jag snart ska dit igen. Då SKA jag doppa mig :-)
Tittar ni väldigt noggrant på den här bilden så ser ni att värsting-skidåkaren Jörgen Brink också hade hittat till badet!! Han gillade väl att bubbla han me...å vad vet jag.....kanske slank det ner en och annan strarköl??? I alla fulla fall hade han då nå djävulska muskler på ryggen!! Vört han träna en hel del? Senare på kvällen var det en del i sällskapet som hade djupa diskussioner med Herr Brink :-)

 Så här fint var det på hotellrummet!
 
Fortsättning följer....nu ska jag släppa lös två stycke undulater,
 
Trevlig Lördagkväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar