fredag 13 september 2013

Tapetsering pågår...

Tjo å tjim!!

Vad rolet det är å tapetsera.....knappt en svordom har slunkit ur min mun på hele dagen :-)) Storleken på rummet är då i alla fall perfekt ur renoveringssynpunkt: litet rum betyder mindre att tapetsera som i sin tur betyder lite mindre jäkelskap!!

Här har tapeterna kommit på plats och klickgolvet är på gång att läggas. Vi fick faktiskt en liten paus i arbetet också....För att fara och vara med på veckans Cirkelträning!! Pust, vad jobbigt det var. Benet tar knäcken på mig snart!! Är liksom inte lika kul längre då varje steg skär som knivar. LESS!! Men, jag har då lyckats få ihop 2 mils springning hittills denna vecka, och det får räcka tror jag, om jag vill att benet ska bli nå bättre måste det få vila lite mellan varven :-(

Sist men INTE minst: Det här blev belöningen sen vi avslutat jobbet på Novas rum. Oscar gjorde glass i glassmaskinen och bjöd på när vi tittade på "Fångarna på fortet". Såg ni på det?? Då håller ni väl med om att Anders Bagge är ju bara SÅ SEXY! Vört han ä lika god som glassen vi åt...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar