onsdag 11 september 2013

Tapetinköp,

Vad det går bra för mig nu...

Jag brännde iväg till stan direkt efter att jag skickat barnen till skolan imorse. Och första anhalt fick bli fluggerfärg. Enklare kunde det inte bli. Det första jag stöp på inne i butiken var tapeter från FIONA med nedsatt pris. Ord pris var 549 kr rullen och nu kostade dom ynka 137kr/st. Behöver jag nämna att det blev affär :-)) Sen är jag ju kommun anställd också så jag fick ytterligare rabatt på resten jag köpte. Nöjd Länsman!!

(Tänk föresten om man finge jobba på fluggerfärg.....Det vore rakt en önskedröm!! Sälja färg och tapeter dagarna i ända :-) KUL!!! Ring mig om ni behöver förstärkning.

Det var inte bara tapetinköpet som gick som en dans. Nej, resten av stadsresan gick också smärtfritt. Klickgolv och färg är införskaffat. Lampskärm och överkast fanns på Rusta....Å sist men inte minst, två par snygga byxor till Linda och en supercool skinnkjol till Nova :-) Vi ska ju på 60-års fest på Lördag, och då vill vi vara rustade med nått snyggt!!!!

Näpp! Nu måste jag riva upp tapeterna och kolla hur dom blir på väggen,

Skepp å huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar