fredag 27 september 2013

ROLIGT!!!!

Jämarns vad glad jag blir:

När jag kunde springa 6km idag och det gick bara fint att sträcka ut stegen ordentligt!! Första gången på mycket länge som det gick bra att kuta någorlunda fort utan att bene håll på skära sönder......sprang med ett leende på läpparna hele vägen :-)))

Det är alltså vila sig i form som gäller? Jag har tagit tre dagars vila i rad. Det gjorde nog susen de! Och jag var klok nog att begränsa till 6km...

Nått annat jätte skoj är att en bild på Novas "lilla prinsess-skrubb" har hamnat på Aftonbladets sida härligt hemma!! Såg det när jag surfade dit igår kväll :-))
Hejsvejs!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt är man prinsessa så ska det synas i Aftonbladet!

    SvaraRadera
  2. Ja visst :-) Nova är SÅ nöjd med sitt mini-rum.

    SvaraRadera