måndag 16 september 2013

Förskollärare!

Läste på Arbetsförmedlingen att det finns ett vikariat som Förskollärare att söka här i Skorped....Jämarn, om man hade varit en sån, då har jag sökt på stört!! Men, med min utbildning är det nog kört! Dom torde ju knappast ta emot en undersköterska???

Idag har jag fortsatt med mina måleriprojekt. Tre stycken hyllor, en stol och två lampor ska få fortsätta sina dagar i ny färgskrud. Sen har jag börjat å gruva mig inför att byta gardiner i vardagsrummet. Det är ju sån JÄKLA strykning innan det är klart.....Äh! Jag fortsätter nog och gruva mig ett par dagar till :-)

Nu ska vi provsmaka äppelsaften som vi kokat i saftmajan idag. Hoppas den blev god, så det är lönt att göra en omgång till. Lägger ut receptet om det blev drickbart :-))

Syns å hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar