lördag 14 september 2013

Förbereder 60 års-partaj!!!

Hej hopp!!

Det ä mycket roligt på schemat framöver....Idag ska vi fira mamma som fyller 60 år! Och nästa helg drar vi till Hallstaberget och bor på hotell. En uppvaktning jag fick när jag fyllde år. Känns rätt så nice alltihopa må jag säja :-)))
Paketinslagningen är precis klar!
Å "skumpan" för att skåla in 60-åringen med är på kylning. Allt är under kontroll tror jag...Nu ska jag bara packa det vi ska ha med oss. Gästerna ska till och med få sova över. Blir superskoj!! Och jag förväntar mig att jag och morsan håller oss vakna längst av alla inatt???
 
Idag när jag rev upp påsen med alla "fynd" jag gjorde på HM här om dagen, såg jag nått som jag verkligen inte uppmärksammade på affären...
Inte vet jag??? Men, hur coolt är det med en 40 åring som har ett skelett på linnet??? Ha, ha, ha!! Jag roffade åt mig trasan i all hast framme vid kassan när jag var på HM. Inte tänkte jag på vad det var för "pynt" på linnet.....såg bara en grå sak med nå vita grejsmojsar på. Tyckte det såg snyggt ut. Nu idag när jag provade linnet upptäckte jag när jag titta mig i spegeln att det va ett skelett. Hmmmmmm......
 
Nej, nu ska jag fortsätta pyssla lite inför FESTEN!!!
 
Syns å hörs :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar