lördag 7 september 2013

En bloggläsare...

Tjo ho!

Åh, vad trevligt det var här om dagen när jag stötte på en som sa: Vad roligt att få träffa dig på riktigt, jag brukar läsa din blogg. KUL att få några ansikten på dom som följer detta svammel...

Vem va killen jag träffade på da???

Jo, en "rekordelig karl från Myckelgensjö"!!

Och tidigare i veckan stötte jag på Allan Nässlin från Sollefteå, han brukar också hälsa på mig här på bloggen. Hej, hej Allan!
Idag roar sig Oscar med att baka en förhoppningsvis god äppelkaka. Blir mums de till efterrätt ikväll!! Vört man måste tända på grillen i afton också? Det är ju värsta sommarvärmen ute :-))

Tjingeling,

2 kommentarer:

  1. Haha, rekorderlig ! Det låter riktigt bra :)
    //M

    SvaraRadera
  2. Jajamensan!! Va jag vet finns de bara "rekorderligte" ä falk uppi Myckelgensjö :-))

    SvaraRadera