söndag 15 september 2013

Det går vilt till...

Håhåjaja!!

Det tar hårt på mina teknikprylar så fort det vankas fest.....Helgens 60 års firande resulterade för Länsman i ett stycke trasig kamera och en söndersprucken musikstation!! Morr!!! Jag och prylar verkar INTE vara nån bra kombination.....Men, jag själv är alltid oskyldig då grejjern går sönder i alla fall. Har nog för busiga kompisar helt enkelt.

Kameran blev skrot när den tappades i golvet. Å musikpelarns bottenplatta är trasig efter att nån ha varit för "oförsiktig" när den bars...fast är det fest så är det. Och kameran var enklaste saken i världen att åtgärda. Ett par knapptryck på datorn och jag har köpt en ny med expressleverans. Jag vill ju ha en kamera innan vi drar till Sollefteå på fredag :-)))

Hur var festen då?? Jo, helt underbart ROLIG såklart! Men, partyt berättar jag mer om lite senare. Nu måste jag laga middag :-)

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar