söndag 22 september 2013

Äta lamm!

Moooorning!

Strålande väder, härligt! På mitt schema idag står att måla klart allt till Novas rum, och sen ska vi väl försöka börja renovera i nästa rum på övervåningen....å kanske eventuellt att jag kör igång saftmajan och kokar mera äppelsaft :-)

Nu kommer fortsättningen på Hallstabergets baluns:
 En "liten" Kapten Morgan slank ner innan middagen....
Jag redo för middag! Försökte prova inställningarna på Kameran. Svårt..

Förrätten var såklart jättegod = Skagentoast fast på mörkt bröd. Riktigt BRA!!
 Å här är ett uppätet lamm......
Efterrätt: Creme brule (stavning?) med melonglass tror jag det var :-)
 Kicki å Länsman!
Jodå....telefonern verka ha följt med a :-)))
Efter att middagen var uppäten hade vi plötsligt både öl och en Long Island ice tea att mumsa på!
"Men efter några Geting vänder det tvärt å börja svänga om höfter å stjärt" Helsprätt`n vad dragit det blev nere på Nattklubben senare på kvällen. Full fart på dansgolvet med allt ifrån Hoffmaestro till Magnus Uggla....Jämarns vad vi dansa!!
 
Nattklubben var förövrigt abonnerad hela kvällen av företaget Ernst and Young.....Fast vi smet in ändå.....och jag tyckte vi smälte bra in bland slipsnissarna! Vi jobbar på Örnsköldsviks kontor om ni undrar? Jag längtar till Måndag då jag får åka in till mitt jobb på kontoret :-)
 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar