måndag 2 september 2013

60 tals festen!

Tjofadderittan!!! Vad skoj vi hade i Lördags....60 tals festen blev ju precis så där fartig som vi hade önskat! Kan det bero på tequila försäljningen?????
 Här är klänningen som jag sydde av Ikea tyget och en gammal avlagd svart särk :-)
Kortaste klänningen jag någonsin har haft på mig.....men, äre 60 tal så äre :-) Såg att det var fler brudar än jag som hade så pass kort/kort att trosorna va framme mest hela tiden. Tur att vi tjejer inte va "bäskrinkar" under miniklänningarna i alla fall da...
Morsan bjöd in till en förstänkare som hette duga! En blandning av Gin å vitt vin åsså en pytteliten skvätt med sprite...
Annica var en levande reklampelare från "the sixties"
Jämarns!! Vad svårt det va att få till en sån här frisyr på sig själv. Skumgummiboll på huvve och tusen hårnålar, tupering och sen toppa med ett kilo hårspray! Och ändå höll frillan bara några timmar ;-)
Och här är LÖSÖGONFRANSARNA på plats...Lika svåra att få till som håret :-) Å limmet sitt kvar som nå klumpar i mina egna fransar fortfarande. Som sagt, tur att man inte spök ut sig särn nå ofta...
 Rolig reklam från förr! "Lyckad djupfrysning"
Den här killen fanns på plats och som vanligt hade han med sig sin specialverktygslåda!
En låda precis i min SMAK!!!
Den här bruden hade jag inte träffat på typ tio-femton år :-)

Annica ute och luftar sig
 
Nu kära vänner....måste jag försöka fånga in ett stycke undulat som är ute på vift,
 
Lycka till Länsman!

1 kommentar:

  1. Supersexigt med kort klänning och snyggt på tjejer som bär upp dom vilket du gör.
    Hälsning från Ingemar i Uppsala

    SvaraRadera