tisdag 27 augusti 2013

Skrattigt!!!

Ha, ha, ha!! Vad jag å syrran har fått skratta gott ikväll.....och jag antar att det blir fler skrattanfall innan det hela är klart :-)

En väldigt nöjd (oklippt) jänta som väntar på att STATION ska öppna. Fotbollsgänget hade avslutning ikväll med hamburgarätning på Persans! En jätterolig kväll tyckte Nova då hon kom hem.
Och Mamman i familjen blev också väldigt nöjd när hon kom hem och fick se vad som stod på bron och väntade.....Trevligt!

Nä, nu sticker jag mot sängen. Fågeln, vad schysst det är när man har en sån SPÄNNANDE bok att man längtar till att få gå och lägga sig....Ikväll läser jag nog ut resten av boken. "Flaskpost från P". Tur att jag var bäg i början och fortsatte att läsa än fast den verkade värdelös i starten. Boken har verkligen tagit sig till det bättre....

Gooood night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar