onsdag 14 augusti 2013

SKORPEDS-skryt!!

Jag måste bara fortsätta att skryta om hur schysst vi har det här i Skorped. Här om dagen lovordade jag ju STATION och hur himlarns trevligt det är där. Nu måste jag såklart berömma LUNDS också.

Ända sedan jag och Oscar var och tappade storgäddan för nån vecka sen har jag grämt mig över att jag inte ens äger nån håv.....då var jag in på LUNDS i ett annat ärende, å vad hittade jag då??? Jo, en prima håv såklart!! Där finns massor med fiskegrejer :-) Så jag ryckte in håven och nu är jag rustad inför nästa gäddfisketur.....och behövde inte ens lämna byn. Enkelt och bra!!!

Inte alla småbyar som har sånt enormt utbud och service som vi har här i Skorped!

Nu kära vänner ska jag njuta av min SISTA LEDIGA DAG...

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar