onsdag 7 augusti 2013

Prova presenterna :-)

Att man skulle få så här mycket fina, roliga presenter då man fyllde 40, det kunde jag aldrig tro....bara helschyssta prylar!
Flera presentkort med bl a massage, spa och örnkort! Och två hotellvistelser!
En dockningsstation för musik! Precis vad jag önskat mig, och en dekorationsbrasa att hänga på väggen som också är ett element. Blir kanon ute på altan!
 Jättefina konjakskupor!
Tre paket prima cigaretter....av tuggummi såklart :-) Fast det röktes nog en hel del riktiga ciggar under lördagskvällen med. Nått barn hade snabbt räknat ihop till över 30 fimpar....å det var bara på ett av rökställena!
Svampkorg, vin och luktagottgrejs. I bakgrunden syns en av högtalarna till den läckra LP-spelaren jag fick al´a 70tal! Skoj! Synd bara att den inte lät så bra....Men, Urban har tagit hem spelaren och ska försöka operera fram ett bättre ljud. Hoppas det funkar :-) 
Den här presenten som jag fick av mamma provade vi igår kväll. Kokade saft av allt som vi hittade.....rabarber, hallon, citroner, jordgubbar och lime. Blev både gott och surt! Idag ska vi nog koka svartvinbärssaft. Mums!!
 
Nu mot nya äventyr, hejsvejs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar