fredag 23 augusti 2013

Modet på 60 talet??

Tjolahopp!

Nu har jag skickat mina barn te skolan å sitter i min ensamhet och dricker kaffe :-) Tror att jag ska försöka masa mig iväg till stan idag....jag har typ tusen ärenden som skulle vari gjorda :-) Det vankas ju 60 tals fest på Bygdegården och man kan inte gärna komma naken....måste hitta nått att ha på mig, hur det nu ska gå till?? Och vad hade man på sig på 60 talet??
Nått sånt här kanske....Svart/vita korta klänningar
Spana in läckergommarna i ROLLING STONES!! Så här ska väl killarna va klädda??
Aromat fanns på ALLAS köksbord under 60 talet! Mums, mums!
 
Ni har väl köpt biljetter??? Annars må ni slänga er på telefon och ringa Johanna Hellström eller Anders Broman och boka. Det är ju endast förköp som gäller på såna här tillställningar :-)

Ps.... man kan komma på PUBEN "neutral" också...om man inte gillar att spöka ut sig :-))) Ölen smakar nog lika gott oavsett klädsel!!

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar