fredag 9 augusti 2013

KUNG!

Tralalala!!! Det tar sig kan man säja. Jag har sprungit 4km både idag och i förrgår......MEN, svullnaden i knät finns fortfarande kvar och jag får inte böja eller sträcka ut det för mycket, så springstilen blir därefter. Idag ska jag va med på cirkelträningen också för första gången på typ tre veckor. Blir skojsigt de! Man får ju göra efter egen förmåga så det passar en skadad utmärkt :-)

Nått annat jättetrevligt är att jag ryckte in en bunt med räkor på extrapris på Konsum här om dagen, så ikväll blir det räkor, ostpaj och goda tillbehör ute på altanen. längtar!!!

Lite godis är nog gott efter räkan??
 
Å till sist nått otrevligt = Idag roar jag mig med att städa höst i husvagnen och det betyder att det är campat klart för säsongen....Nu får man gå in för hotellboende resten av året ;-)

Sug å svälj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar